Nejde mi provést objednávka, co s tím?

Můžete nám objednávku zaslat emailem, nebo nás ohledně problému informujte na naší zákaznické lince, tel. +420 725 938 590 kde Vám pomůžeme problém vyřešit.

 

 

Za jak dlouho dorazí objednávka na zadanou adresu/na prodejnu?

 

Na prodejnu


Zásilka na prodejnu dorazí v rozmezí 1-6 pracovních dnů.

Odvíjí se podle skladové dostupnosti zboží na centrálním skladu. Objednávka se kompletuje a následně se expeduje na Vámi zvolenou prodejnu, která Vás bude o možnosti vyzvednutí objednávky informovat.

 

Na adresu

zásilka dorazí v rozmezí 1-6 pracovních dnů.

Odvíjí se podle skladové dostupnosti zboží na centrálním skladu. Objednávka se kompletuje a následně se expeduje na Vámi zadanou adresu.

Při platbě bankovním převodem se doba doručení prodlužuje. Připsání platby na účet může trvat i několik dní.

 

 

Mohu si na prodejně nejdříve objednané zboží vyzkoušet? Mohu objednat více velikostí?

Objednávky s osobním odběrem na prodejně je možné po doručení vyzkoušet a následně uhradit pouze vyhovující produkty. Pokud si nejste jistí, můžete zvolit více velikostí jednoho typu produktu.

 

 

Kdy mi přijde zálohová faktura?

Zaslání faktury závisí na dostupnosti Vámi objednaného zboží na centrálním skladě. Prosíme proto o trpělivost, snažíme se objednávky kompletovat v co nejkratší možné době.

Naše firma je také velkoobchodem. Doklad je možné vystavit ve chvíli, kdy veškeré zboží z Vaší objednávky je na centrálním skladě, ze kterého se objednávka expeduje na Vámi zvolené místo doručení.

 

 

Jak mohu zboží vrátit/vyměnit/reklamovat?

Nepoškozené zboží s originální visačkou (viz Obchodní podmínky) zašlete zpět s vyplněným formulářem do 10 pracovních dnů od převzetí zboží. U výměny do formuláře uveďte Vámi preferované zboží včetně velikosti a barvy. V případě reklamace uveďte důvod (druh a místo poškození).

Adresu a formulář naleznete v sekci vrácení zboží.

 

 

Jak dlouho na mě bude čekat objednávka na prodejně?

Objednávka bude na prodejně rezervována po dobu následujících 3 pracovních dní od obdržení informace k vyzvednutí zásilky. V případě nevyzvednutí se zásilka automaticky stornuje.

 

 

Jak můžu uplatnit slevový kód?

Slevový kód zadejte do určeného políčka „slevový kód“.

 

 

Slevový kód nefunguje?

Velice se omlouváme, něco se pokazilo. Pokud Vám e-shop hlásí, že slevový kód nefunguje, nezoufejte. Před odesláním objednávky zadejte kód do poznámky u objednávky, slevu vám ručně doplníme.

Slevu bohužel neuvidíte v potvrzení objednávky, ale až ve vystavené faktuře. Pokud nebude možné slevový kód uplatnit z důvodu jiné slevy, budeme Vás informovat.

 

 

Proč se mi nenačetla zákaznická sleva?

Zákaznickou slevu je možné uplatnit na nezlevněné zboží. Pokud máte v objednávce zboží s akční cenou, slevu za registraci nelze kombinovat.

V případě, že máte zboží za původní cenu a slevu nevidíte, uveďte prosím do poznámky výši Vaší slevy. Při vyřizování objednávky Vás budeme kontaktovat a vše vyřešíme.

 

 

 

Jak mohu uplatnit poukaz na e-shopu?

Uveďte prosím informaci do poznámky u objednávky ve tvaru:

Platba poukazem č. XXXXXXXXXXX (čárový kód) v hodnotě XXXX Kč

V případě doplatku vyberte požadovaný způsob platby při zadávání objednávky.

 

 

Jaká je provozní doba?


aktuální otevírací dobu obchodu v Praze a v Litoměřicích najdete v sekci Blog.

provozní doba zákaznického servisu:

  • Po-Pá 8:00-16:00

  • Dotazy ohledně zboží, objednávek a fakturace na tel. +420 725 938 590

  • Reklamace a vrácené zboží na tel. +420 777 109 548

 

 

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince na tel. +420 725 938 590